Content Marketing
Start to content marketing with Digitale Krijgers
De uitdaging van content marketing?
Creëer verhalen die interpreteerbaar zijn voor mens en machine
Inhoudstabel
- De basisvragen om met content marketing aan de slag te gaan
- Welke storytellers zijn er voor handen?
- Optimaliseer je content op basis van zoekintenties
- Optimaliseer je content om op positie 0 te staan
- Eerste hulp bij content marketing
De basisvragen om met content marketing aan de slag te gaan
- Corporate korte en lange termijn strategie?
- Hoe vertaalt de strategie zich naar de product- en dienst portfolio?
- Welke zoekintenties – informatiehonger van de eindgebruiker kunnen we hieraan koppelen?
- Welke content is beschikbaar om af te stemmen op de zoekintentie?
- Welke content moet gecreëerd worden om te matchen met de zoekintentie?
- Wat is de fasering de uitrol, met andere woorden de content kalender.
- Via welke kanalen willen de content publiceren?
- Hoe gaan we de resultaten meten?
Welke storytellers zijn er voor handen?
Offline story tellers
- Retail stores
- Wholesale stores
- Printed Media
- Staff
- Customers
Online story tellers
- Website
- Newsletters
- Blog
- Social Media
- Search engines
Optimaliseer je content op basis van zoekintenties
Optimaliseer je content om op positie 0 te staan
Mensen zullen het nog steeds niet lezen als ze het niet online kunnen vinden
Op zoek naar een Freelance content marketeer?
Wil je hulp of ondersteuning bij het uitbouwen van je content marketing? Ben je op zoek naar iemand die je kan helpen et het optimaliseren van je website? Of wil je hoger ranken op zoekpagina’s? Neem vrijblijvend contact op. Geen dure woorden maar praktische hands on hulp en ondersteuning bij je online activiteiten.